http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ZAHTJEVNA SORTA

Modern Warfare 2 okupio 25 milijuna igrača

Call of Duty Modern Warfare 2 je nakon obaranja svih rekorda prodaje oborio još jedan, koji se tiče unikatnih igrača u mrežnim igrama
Svi znamo priču o Modern Warfareu 2 koji je nakon izlaska postao traženiji od zlata i u nekoliko tjedana donio Activisionu 500 milijuna dolara zarade. U današnjoj priči se nećemo baviti fenomenom zarade ovog naslova, već o igračima na internetu kojih je svakim danom sve više. Prema izjavi Roberta Bowlinga iz Infinity Warda, programerskog tima koji je napravio Modern Warfare 2, prošlog su tjedna zabilježili novi rekord, odnosno premašili 25 milijuna registriranih korisnika koji ovu igru igraju u multiplayeru.

Istom prigodom objavljeno je da najveći dio igrača otpada na vlasnike Xboxa 360, nešto malo manje na one koji igraju na PlayStationu 3, dok je onih na PC-ju daleko najmanje - spominju se milijuni, no nekako nam se ta brojka čini pretjerana. Naime, Modern Warfare 2 je prema vlasnicima PC-ja posebno nepošten i odstupa od dosadašnjih izdanja serijala, zbog čega ga igrači na toj platformi nisu pretjerano ni kupovali. U prvim mjesecima na tržištu pričalo se da udio verzija za PC u ukupnoj prodaji iznosi samo 3 posto, čemu treba pridodati prodaju digitalnih verzija kupljenih preko servisa kao što je Steam, no čak da i 3 posto udvostručimo, riječ je o mizernoj cifri.

Igrači na PC-ju su naročito kod pucačina iz prvog lica navikli na zasebne servere, ali autori igre su primijenili konzolašku metodu prema kojoj igra sama pronalazi igrače i provjerava im vezu, nakon čega onaj s najbržom konekcijom hosta (glumi server) igru. Dakako da je igrač koji je glavni i u najpovoljnijem položaju s obzirom da nema nikakvih kašnjenja jer se sve odvija direktno na njegovom računalu, dok informacije do ostalih putuju internetom i, dakako, nazad, što zna biti prilično spor proces.

Ukoliko pak igrač čije je računalo ujedno i server ispadne iz igre iz bilo kojeg razloga, igra među ostalima traži drugu žrtvu, čime se sva akcija zaustavlja u prosjeku na pola minute, što - ukoliko ste usred žestokog puškaranja - itekako smeta. Dodajmo tome i neuobičajeno visoku cijenu od 60 eura, što igre za PC nikad nisu imale, izuzev kolekcionarskih i specijalnih izdanja, i jasno je zbog čega se Modern Warfare nije svidio vlasnicima PC-ja. Ipak, Activisionu i Infinity Wardu moramo čestitati na 25 milijuna igrača jer je riječ o iznimnom rezultatu, no nadamo se da će prije ili kasnije objaviti konkretne brojke o zastupljenosti pojedinih platformi da bismo saznali jesu li igrači na PC-ju prihvatili ranije spomenute zamjerke ili je riječ o marketinškom triku tipa 'milijuni ga igraju, zašto ne bi i ti'.

Primjer mrežne igre Modern Warfarea 2

Promotivni videozapis Modern Warfarea 2

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije