http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

GAMEREPORT

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Kane
Datum objave:
26.03.2010 11:55
Autor: Krešimir Lauš
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Pred vama je zadnji nastavak ove legendarne RTS franšize, koji je u najmanju ruku iznenađujući

'Pogledajte, o podanici NOD-a, kraj je pred nama!' Ovako započinje promotivni materijal Electronic Artsovog Command & Conquera 4. Usudili bismo se reći - vrlo proročki i precizno, jer ne da je kraj pred franšizom C&C, on je ovim nastavkom i nastupio. Ne samo zbog puke činjenice da je to navodno zadnji C&C kao takav, već više zbog toga što je to najgori i najpromašeniji C&C svih vremena. Da se razumijemo, moja malenkost itekako voli ovaj divni serijal strategija u realnom vremenu, kako je uz njega, uostalom, i odrastala te stasala. Međutim, zadnjih nekoliko godina C&C je u stalnom inspirativno-kvalitativnom padu, a ovo sada je sušta katastrofa.

Ali zašto, zašto, pitate se? Zato što su, vođeni politikom kapitala i žudeći za brzom multiplayer zaradom, autori C&C-a 4 kompletno promijenili koncept cijele igre. Ne bi to bilo ništa loše da je taj koncept bio promišljen i originalan. Međutim, riječ je tek o nemuštom plagiranju igara poput Dawn of Wara. Aha, oni koji znaju o čemu pričamo iz ovoga bi mogli iščitati da više nema izgradnje baza. Točno! Oprostite se s onim legendarnim uzvikom: 'Construction complete!', jer sada više nema klasične gradnje, a bogme ni skupljanja tiberiuma. Niti začina. Ničega. Umjesto toga, sada su vam na raspolaganju nekakve mobilne tvornice koje se zovu crawleri.

Postoje tri vrste crawlera koji proizvode tri seta različitih te samo u pojedinim jedinicama preklapajućih trupa. I sada je kao zabavno odabirati pojedinu vrstu crawlera koja vam kao daje mogućnost vođenja različite vrste rata. Kao. Osim toga, kao zadnji debilčeki morate trčkarati i osvajati razne kontrolne točke i strukture. Čisti capture the flag u RTS obliku. Pa iako je borba dinamična, ona je ujedno konfuzna i bezumna. Zaboravite pažljivo planiranje napada i minuciozno stvaranje vaše velike vojske. Ovdje sve djeluje poput ping-ponga. Malo se tučete oko neke točke, pa vas malo satru, pa malo napravite novu vojsku, pa malo dobijete slom živaca te ste, gle, već u informatičkom dućanu da biste kupili novi miš jer ste stari bacili s petog kata. No ako ne vjerujete u to da je sve moglo otići po zlu, pogledajte videorecenziju u kojoj smo detaljno opisali sve promašene elemente C&C-a 4. Žalosno.

 

Recenzija zadnjeg u nizu Command & Conquera

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije