http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

U DJELIĆU SEKUNDE

Split Second

Split Second
Datum objave:
22.04.2010 17:54
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Pripremite se za nešto posebno, pripremite se za Split Second, jer bi vas njegov adrenalinom nabijeni gameplay mogao izbaciti iz stolice
Split Second, akcijsko-arkadna jurnjava, po svom gameplayu vrlo je slična Burnoutu i već najavljenom Bluru i baš zato je mnogi i uspoređuju s ta dva naslova. No Split Second u svojoj je biti dosta drukčiji. U Split Secondu cilj nije skupljati nadogradnje i oružja, kao što je to slučaj u Bluru, ili što brutalnije nabiti protivnika na ogradu, kao u Burnoutu. U Split Secondu najvažnije je munjevito reagirati. Kako napredujete kroz igru, punit ćete performance skalu tj. skalu Powerplay, trudeći se voziti što bolje i impresivnije izvodeći niz raznoraznih trikova. Kada vam se skala napuni, moći ćete je potrošiti na razne događaje koji će u konačnici imati velik utjecaj na konačni poredak. Takvi potezi mogu uzrokovati eksplozije, bacanje raznih prepreka na stazu ili pak potpuno promijeniti sam tijek.


U Split Secondu utrkivat ćete se s još sedam protivnika u nelicenciranim autima, a kontrole su tako jednostavne da jednostavnije ne mogu biti. Analognom gljivom kontrolirate smjer vozila, a tu su još gas, kočnica i gumb za aktiviranje Powerplaya. Na zadnjem odbojniku će vam biti prikazane informacija o tome na kojoj ste poziciji u trci i koliko ste akumulirali Powerplaya tijekom utrke bilo da ste skakali, driftali ili izbjegavali doticanja s drugim vozilima. Powerplayevi se dijele na dva tipa – manja i veća, označavajući crvenom bojom veća, a plavom ona manja. Nadalje, tijekom vožnje, objekti će također svijetliti u crvenoj ili plavoj boji i tada ćete imati otprilike djelić sekunde da aktivirate Powerplay.


Powerplay poteze moći ćete izvoditi samo na određenim dijelovima staze koji su za to predviđeni. Vjerujte mi na riječ kad vam kažem da je sve u pravilnu tajmingu. Pogoditi pravi trenutak, ključ je uspjeha, jer ćete Powerplay morati aktivirati kada su vaši protivnici negdje u blizini da bi ih efekt zahvatio. Još jedna stvar jako je bitna, a krije u sebi dosta taktičkog promišljanja. Bolji i jači događaji zahtijevaju od vas i više Powerplaya, tako da ćete morati dobro razmisliti želite li napuniti vašu skalu do te mjere da možete promijeniti tijek utrke, i to na način da vam se otvori vrlo koristan prečac koji će vam uvelike skratiti trku ili ćete možda koristiti više malih događaja koji rade po principu zbuni i sabotiraj protivnika.


Premda igra u sebi krije kvalitetno napravljene animacije kršenja samih automobila, slično kao u Burnoutu (dobro, možda nisu baš tako dobre), ono što je stvarno impresivno jest okolina koja je destruktivna. Kada pokrenete 'bolji' Powerplay, možete srušiti cijelu zgradu koja će se prosuti po stazi i tako usporiti protivnike. Jedna od najimpresivnijih scena je bila ona kada se aktiviranjem Powerplaya obrušio golemi avion koji je na određeni period iz utrke izbacio sve osim vas.    


Osjećaj vožnje odličan je i nabijen adrenalinom što je uostalom i bio cilj programera iz Black Rock Studia. Grafički igra izgleda sjajno, a događaji poput rušenja zgrada ili spomenutog preleta aviona izgledaju monumentalno. Split Second bi se trebao pojaviti krajem svibnja, tek nešto prije Blura koji bi mu mogao pomrsiti određene računice. Sve u svemu, Split Second nas je prilično jako oduševio svojim adrenalinski ispunjenim gameplayom pa se stoga nadamo kako će i finalna inačica igre biti u skladu s očekivanjima. Split Second izaći će za PC i konzole nove generacije.




Split Second Gameplay

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije