http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

KREMA IZDAVAŠTVA

Vječna borba Electronic Artsa i Activisiona

Battlefield Bad Company 2 i Modern Warfare 2
Izdavačke kuće godinama se nadmeću u tome koja će biti uspješnija, a time se posebno izdvajaju Electronic Arts i Activision
Electronic Arts je druga izdavačka kuća po veličini i po broju godišnjih izdanja, odmah iza Activisiona. Moramo spomenuti da je Activision zauzeo prvo mjesto samo zbog udruživanja s Vivendijem, jer mu je uvijek nedostajalo malo da prestigne Electronic Arts, što su mu Vivendijeva prava na razne naslove, megapopularni World of Warcraft i ostale igre s proizvodne trake Blizzarda, na kraju i omogućili.

Ipak, koliko nam se EA ranije nije sviđao zbog svoje politike štancanja nastavaka, toliko nam je sada simpatičan jer mu je smjena na vrhu očito godila - barem što se tiče odnosa prema igračima. EA je, naime, počeo osluškivati što igrači žele i puno je manje bahat prilikom predstavljanja novosti koje planira uvrstiti u svoje proizvode. Dakako, ima i on svojih 'muha' - tako je najavljen PDLC, u biti demo verzija igara koje dolaze, što se planira naplaćivati. Jasno je da nam se takav postupak nimalo ne sviđa, jer demo verzije su u pravilu besplatne i služe u promotivne svrhe isključivo izdavačima, pa je pomalo čudno da ćemo morati platiti i demo i finalnu igru kada bude dovršena.

Infinity Ward
Modern Warfare 2
Ostaje mogućnost da će kupovina PDLC-a ipak donijeti neki popust na finalni proizvod, no kako god na kraju ispalo, ideja je pomalo čudna. No mnogo manje nam se sviđa put kojim ide Activision -  nakon udruživanja s Vivendijem postao je 'zla kompanija' za koju malo tko ima razumijevanja. Vivendi je, naime, vlasnik Blizzarda i ustvari je kupio Activision te mu nadjenuo prepoznatljivo ime Activision Blizzard koje jasno asocira na to o kakvoj je tvrtki riječ i što od nje možemo očekivati. Od prepoznatljivih naslova definitivno moramo spomenuti serijale Guitar Hero i Call of Duty, a premda oba donose velik novac, glavni su razlozi zašto igrači pokazuju sve manje simpatija prema Activisionu, koji je od Electronic Artsa preuzeo politiku masovne izrade nastavaka s time da uopće ne mari za interese igrača.

Pravi je primjer za to Modern Warfare 2 za PC kojem je nametnuta paprena cijena, ali još je gore to što je multiplayer za spomenutu platformu napravljen polovično, što se u konačnici odrazilo i na prodaju verzije za PC. Uz to, kruže glasine da se Activision ponaša robovlasnički prema vlastitim developerskim timovima, pa masovni odlazak autora Modern Warfarea koji posljednjih mjeseci puni novinske stupce uopće ne čudi. Kako god bilo, Activision i Electronic Arts će još dugo ratovati za naklonost igrača, što na kraju donosi i basnoslovnu zaradu, a koja će kompanija za nekoliko godina izaći kao pobjednik iz tog sukoba, teško je procijeniti - vjerojatno ona koja će osim pametnih poslovnih poteza imati više sluha za naše prohtjeve.

Serijal Sims jedan je od najprodavanijih u povijesti

Guitar Hero je promovirala i Heidi Klum

 

Sve o temi:
PC
ps3

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije