http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

MALI VELIKI SVIJET

Little Big Planet 2

Datum objave:
13.05.2010 16:04
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Dugo očekivani nastavak ove vrlo simpatične igre napokon je potvrđen, stoga se pripremite na još luđe avanture svima nam dragog Sackboya
Prvi Little Big Planet donio je u 'gaming' industriju jedan novi žanr ili podžanr, ako to možemo tako reći, u vidu platformske arkade, koja je većini igrača sjela k'o budali šamar. Iako je originalni Little Big Planet PS3 ekskluziva, prodan je u preko tri milijuna primjeraka što je podatak vrijedan respekta. Kada pogledamo broj nivoa koji su sami igrači napravili i koji 'plutaju' negdje po internetu, dolazimo do brojke od 2,3 milijuna. Treba dodati i to da je Little Big Planet na ljestvicama treći po ocjenama kada su pitanju svi PS3 naslovi. A kako je Little Big Planet prošao u recenziji Gamereporta, saznajte ovdje.

Takvoj popularnosti i uspjehu vjerojatno se ni najoptimističniji ljudi u Sony Computer Entertainmentu nisu mogli nadati. Važno je napomenuti da je programerska kuća Media Molecule obećala kako će svi nivoi iz jedinice raditi i u dvojci. E, tu dolazimo do najvažnijeg pitanja. Kakav to adut u rukavu drže ljudi iz Sonyja da nas mogu natjerati da i drugi put iskeširamo novac za igru koja praktično nema rok trajanja i koja se može igrati do penzije, imajući na umu količinu napravljenih nivoa? Nažalost, precizan odgovor vam ne možemo dati, ali vam možemo reći da argumenata za to ima pregršt.

Iako je nastavak u svojem gameplayu praktično identičan prethodniku, njegovi modovi prošireni su u svakom pogledu i dat će igraču još više slobode u stvaranju novih i originalnih nivoa. Glavne novosti u LBP2 su mogućnosti stvaranja novih igara unutar same igre i pojava novih inteligentnih 'Sackbotsa' koji će redefinirati žanr koji je LBP ionako sam stvorio. Zatim, tu je još oko tridesetak novih nivoa, novi sustavi kuta kamera i direktno – kontroliranih vozila. Možda vam sad to sve zvuči pomalo apstraktno, ali sve će te nove mogućnosti govoriti same za sebe kada počnu izlaziti videi iz igre iz kojih ćete se imati prilike i sami uvjeriti u moje riječi. Do trenutka kada se to dogodi, morat ćete upotrijebiti malo mašte da biste shvatili u kojem smjeru programeri idu.

S novim sustavom kamere moći ćete točno programirati kada želite da se ona pomiče i u kojem smjeru, a moći ćete je i tiltati, zumirati ili tresti. Nadalje, moći ćete i snimati kompletne filmiće ili pak samo neke sekvence iz nivoa. Samo taj dodatak, daje igri novu dimenziju koja će bez sumnje igračima dati novi poticaj kako da budu što kreativniji i originalniji.

Naravno, ako snimate film morate imati i glumce, a tu na scenu nastupaju Sackbotsi. Oni mogu biti upravo onakvi kakvi želite da budu. Mogu biti dobri i prijateljski nastrojeni, zli i agresivni ili mogu jednostavno egzistirati u pozadini više kap nekakav ukras. Postoji golem odabir obrazaca ponašanja koji možete dodijeliti svom Sackbotsu. Od onih jednostavnih, poput 'praćenja ili bježanja', do nešto složenijih, da, primjerice, patroliraju određenim dijelom nivoa. Možete im podesiti i brzinu hoda, ali i definirati osobnost. Mogućnosti su nebrojene.

Još jednu vrlo zanimljivu novotariju podarili su nam programeri u vidu programiranja likova s kojima ne možemo igrati ili skraćeno NPC (Non-player character). Naime, NPC-ove možemo programirati pomoću novog alata tzv. circuit boarda koji će ustvari biti njihov mozak. Taj alat će se moći implementirati gotovo na svaki objekt u igri koji treba umjetnu inteligenciju. To je ustvari mjesto gdje ćete sve svoje zamisli i ideje mnogo jednostavnije ubaciti tj. implementirati u samu igru.

Ti circuit boardovi posebno su korisni za prethodno spomenuta 'direktno kontrolirana vozila'. Sada možete implementirati taj element u praktično bilo koji objekt, a on će mu automatski dodijeliti SIXAXIS - kontrole pomoću kojih ćete moći upravljati. Ali ni to nije sve. Ako otvorite circuit board od 'direktno kontroliranog vozila', moći ćete svakoj tipki na kontroleru dodijeliti nekakvu novu funkciju, primjerice trubu ili nešto slično.

Ovo je, doduše, samo djelić onoga što nam vrijedni ljudi iz Media Moleculea spremaju i što će sve u LBP2 biti moguće raditi. Da ne spominjemo novih 75 kostima, na desetke novih tema i naljepnica, a ne zaboravite da ćete moći sve te stvari koristiti i iz prvog dijela. Sve u svemu toliko novotarija i zanimljivosti na jednom mjestu da ih ne uspijemo sve pobrojati i po pamtiti. LBP2 bi se trebao pojaviti u zadnjem kvartalu ove godine, i to kao PS3 ekskluziva, a mi se nakon iscrpne analize pitamo, jesmo li dobili još jednog kandidata za igru godine?! Mi mislimo da jesmo!




Little Big Planet 2




Little Big planet, trailer

 

Sve o temi:
ps3

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije