ARMA 2: Operation Arrowhead

Arrowhead
09.07.2010 13:08
Konačno je stigla jedna ARMA koju možemo toplo preporučiti! Zašto? Saznajte u našoj današnjoj recenziji

Ne znam jesam li ovo već rekao, ali eto, sada ću. Originalni Operation Flashpoint bio mi je i ostao jedna od najboljih igara svih vremena. Nažalost, nakon njezina izlaska stvari su se ubrzo zakomplicirale. Autori igre Bohemia software izgubili su pravo na naziv igre te nakon nekoliko godina napravili njezin neslužbeni nastavak poznat kao ARMA. U međuvremenu je došla i ARMA 2, a evo nam sada i prvog nezavisnog mission diska za dvojku. I on je, kao i svi ARMA/Flashpoint prethodnici, čista ratna simulacija. Jedan dobro plasirani metak ubija, a okršaji se odvijaju i na nekoliko stotina metara. U igri je sva sila vozila i oružja, s time da Operation Arrowhead donosi čak tristotinjak noviteta.

Također, konačno ćete isprobati i hardveraj samog US Armyja u kojem se posebno ističu famozni Apachee helikopteri. Ratni sukob ovaj se puta odvija u fiktivnoj zemlji Takistan. Ona je pak smještena na Bliskom istoku te još jednom govori o vječnom sukobu zapadnih i istočnih kultura. No ono što vas sigurno najviše zanima je situacija s bugovima i perfomansama. Drago nam je što možemo reći da je neispačirana inačica Arrowheada daleko stabilnija nego žestoko spačirana verzija ARMA-e 2. Kod je puno stabilniji, a skripte više ne pucaju kao prije. Još se sjećamo našeg bijesa kada je u ARMA-i 2 vaš nadređeni jednostavno stao i skoro si počeo češkati dupe. Budući da je on bio vođa tima, misiju niste mogli završiti.

Ovdje toga nema. Istina, ima sitnijih bugova, ali zbog njih nećete prokleti igru. Malčice su poboljšane i perfomanse. Iako je za glatko pokretanje Arrowheada potreban barem snažniji dvojezgreni procesor, nema onih crnih rupa, tj. nema onih dijelova na mapi koji su bez ikakvog opravdanog razloga usporavali izvođenje dva do tri puta. Da skratimo, na našem testnom računalu sastavljenom od i5 750 quad core procesora i Nvidije 8800 GT igra se znala penjati na solidnih 35 do 40 sličica po sekundi. I to bez ikakvih patcheva. Eto, konačno nam je stigla jedna ARMA koju možemo preporučiti. Kako to izgleda u pokretu (totalno impresivno), provjerite u današnjem videoprilogu.

A sada jedna obavijest - zbog godišnjih odmora, sljedeća dva tjedna Gamereport videoprilozi ići će jedanput tjedno, u petak. Međutim, Gamereport.tportal.hr će biti redovno osvježavan ostalim sadržajima, a punom emitiranju videopriloga vraćamo se već 28. srpnja 2010. Pozdrav i hvala na razumijevanju! :)

ARMA 2: Operation Arrowhead

Sve o temi:
PC