http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

TRESLA SE BRDA...

QuakeCon 2010

qclogo
Kao i svake godine, i ove je održan QuakeCon, tradicionalni happening id Softwarea

QuakeCon je događanje koje svake godine organizira id Software kako bi gaming zajednicu informirali o trenutnim i budućim planovima. Hype oko ovogodišnjeg QuakeCona počeo je još prije nekoliko dana kada je iz id Softwarea stiglo obećanje da će biti najavljen jedan potpuno novi naslov. To se na kraju djelomično i dogodilo, ali kratkih su rukava ostali vlasnici triju dominantnih platformi – PC-a, PS3-a i Xbox-a 360.

 

QuakeCon 2010. sveo se na nekoliko tema. Jedna od njih je odluka da se id Tech 5 engine više neće prodavati trećim stranama. Naime, šef id Softwarea Todd Hollenshead otkrio je da će njihov engine moći koristiti samo studiji pod Bethesdom i ZeniMaxom. Id Tech 5 engine aktualan je od 2007. godine i na njemu se bazira i željno isčekivani Rage.

'Id Tech 5 je naša kompetitivna prednost i želimo ga zadržati samo za igre koje mi izdajemo, ne nužno samo id naslove, ali ako želite napraviti igru na id Tech 5 engineu, onda ćete je morati izdati pod Bethesdom i mislim da je to pošteno', izjavio je Hollenshead.

 

Hollenshead se osvrnuo i na fantastični uspjeh Epicovog Unreal Enginea 3 koji je izravna konkurencija Id Tech 5: 'Epic je odabrao strategiju prodaje vlastite tehnologije za druge igre. Mi smo se fokusirali na izgradnju tehnologije za naše igre, ali odlučili smo da ćemo je ustupiti i vrlo ograničenom broju drugih developera.'

 'Epic je iz svega napravio odličan biznis, no mi na to sve ne gledamo tako i ne mislimo mijenjati svoju strategiju', zaključio je Hollenshead.

 

Sljedeća tema je bio Doom 4, za koji se već neko vrijeme zna da je u razvoju. Brojni fanovi serijala nadali su se da bi na QuakeConu mogao biti prikazan prvi trailer ili koji screenshot, no od svega nije bilo ništa.

Iz Id Softwarea su tek potvrdili da se na Doomu 4 radi punom parom, no i da još nisu spremni otkrivati bilo kakve detalje. Kada se ipak na to odluče, ostat ćemo 'potpuno izbezumljeni', tvrdi Hollenshead.

Na kraju priče o Doomu 4 prisjetit ćemo se i izjave Johna Carmacka koji je prije nekoliko mjeseci obećao da će Doom 4 izgledati 'tri puta bolje od Ragea'. Držimo te za riječ, Džoni!

 

Glavna priča ovogodišnjeg QuakeCona na kraju je postao – Rage. Kako sad Rage, pa Rage je već dobro poznata igra?! Rage za – iPhone 4. Da, to je ta 'spektakularna, još nenajavljena igra' koju id Softaware obećava prethodnih nekoliko dana.

 

Za glavni događaj na pozornicu se popela i glavna faca – legendarni John Carmack. On je prisutnima predstavio navodno impresivni tehnološki demo Ragea na iPhoneu 4.

Demo je prikazan na velikom platnu i vrlo je impresivan, tvrde očevici. Demo se vrtio u 60 sličica u sekundi i sadržavao je visoko razlučive teksture, dinamično osvjetljenje i kompleksnu geometriju, stvari koje odlikuju i Rage za velike platforme.

 

Čini se da je Carmack opasno zagrizao za igre za mobilne uređaje te navodno čak 10 posto vlastitog radnog vremena troši upravo na taj tip igara. Lijepo od njega, no mi smo ipak očekivali neku sočniju najavu.

 

Kako je sve izgledalo na licu mjesta

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije