http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ONI (NE) DOLAZE U MIRU

XCOM

Datum objave:
31.08.2010 15:59
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Nešto starijim igračima ovaj bi naslov trebao zvučati u najmanju ruku poznato zbog svoje velike popularnosti početkom devedesetih. Naslov možda i jest isti, ali je zato gameplay od klasične strategije na poteze prerastao u akcijsku pucačinu iz prvog lica
Početkom devedesetih, kada je igranje na PC-ju bilo u velikom naletu, pojavio se legendarni X-Com: UFO Defense, zaokupivši maštu mnogih igrača svojim odličnim taktičkim gameplayom. U njemu ste igrali u ulozi vođe tima ljudi zaduženih za obranu Zemlje od nadolazeće invazije izvanzemaljaca. Kako su ovozemaljska oružja u nekim situacijama bila preslaba da se uspješno odupremo vanzemaljskoj napasti, bili smo prisiljeni upotrijebiti njihovu tehnologiju protiv njih samih. Mnogo godina poslije, programerski studio 2K Marin, isti onaj koji je radio Bioshock 2, sada radi na novom XCOM-u, akcijskoj pucačini iz prvog lica u kojoj će pokušati implementirati elemente originalne igre, kojoj je osjećaj paranoje i straha bio glavno obilježje.

U novoj igri naći ćete se u ulozi specijalnog agenta Williama Cartera koji je na čelu XCOM-a, tajne vladine agencije specijalizirane za borbu protiv invazije, a Amerika u pedesetim godinama prošlog stoljeća vrijeme je i mjesto radnje. Iako je novi XCOM pucačina iz prvog lica, njegov gameplay ne teče linearno kao kod većine sličnih naslova. Koliko je poznato, u igri će postajati tri vrste misija koje ćete moći obavljati. Vaša dužnost je istražiti svaku dojavu o mogućoj pojavi malih zelenih i spašavati civile kad god je to moguće te ćete skupljati vanzemaljsku inteligenciju koju ćete kasnije istraživati u svrhu proizvodnje prekrasnog eksperimentalnog oružja. Osim toga, koristit ćemo ona klasična, poput sačmarice i revolvera.

Kako postoje tri vrste misije, svaka od njih ima određeni vremenski period u kojem će biti dostupna. Ako, naprimjer, prihvatite jednu misiju, postoji mogućnost da ste si onemogućili odigravanje neke druge koja bi se pojavila u sličnom razdoblju. Neke misije obavljat ćete uz pomoć još nekolicine agenata koji će vam biti potpora u svakom smislu, ali je zanimljivo da im nećete moći davati nikakve inpute, odnosno nećete im moći određivati kamo da idu i što da rade. Producenti igre su napomenuli i da bi bilo idealno kada bi svi živi i zdravi dočekali kraj misije, ali nije poznato kakve su posljedice ukoliko netko od vaših kolega ipak poklekne pred najezdom zelenog smeća iz svemira. Ipak, vaši kolege će vam ukazivati na različite točke interesa, poput, recimo, napadnutog civila. Ukoliko je taj civil do vašeg dolaska već mrtav, izvadit ćete fotoaparat da biste snimili fotku ili dvije leša, a sve u svrhu boljeg razumijevanja neprijatelja i njihovih metoda ubijanja.

Što se tiče tehničkih strana igre, grafika u njoj sasvim pristojno oživljava duh pedesetih godina u SAD-u. Također primjećujemo da okolina i likovi nisu isprani, već su živih boja, što im daje izgled nečega između crtića i realizma. Vidi se da je dosta pažnje pridano detaljima, ali i da programeri imaju još dosta posla pred sobom ukoliko žele da igra s grafičkog aspekta bude na razini next gen igara.

Premda će se okorjeli fanovi originalne igre vjerojatno razočarati konceptom pucačine iz prvog lica s malo ili gotovo ništa taktičkih elemenata, najbolje da se s tim odmah pomire i prihvate XCOM onakvim kakav on jest. Mi smo mišljenja da ovaj naslov ima velikih potencijala i sigurno će se naći na našem popisu igara koje ćemo recenzirati čim se pojave. XCOM bi se trebao pojaviti iduće godine, i to za osobno računalo i Xbox360


XCOM  - foršpan

 

Sve o temi:
PC

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije