http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ĐUKA IS BACK

Potvrđeno: Duke Nukem Forever se vraća!

Nakon 13 teških godina za sve fanove, Gearbox je odlučio Duke Nukem Forever izvući iz mrtvih i dovršiti ga već sljedeće godine

Ono što smo nedavno najavili i označili kao glasinu, noćas je dobilo i službenu potvrdu. Duke Nukem Forever se nakon mučnih 13 godina u produkciji vratio u – produkciju. To je sada i službeno potvrdio i Gearboxa na događanju PAX 2010 u Seattleu.

 

Ne samo da su glasine potvrđene, nego je posjetiteljima omogućeno i da zaigraju demo inačicu igre! Bilo je i vrijeme da nakon 13 godina vidimo barem demo – reći će svatko imalo upoznat s Đukinim bolnim porođajem koji traje još i danas, no sada se napokon nazire njegov završetak, a on će biti negdje tijekom 2011. godine i to na PC-u, te PS3 i Xbox 360 konzolama. No, sada se taj datum može uzeti s određenom sigurnošću s obzirom na to da je igru, kao što smo spomenuli – preuzeo Gearbox, najpoznatiji po izvrsnom Borderlandsu.

 

Prema onima koji su zaigrali famozni demo na PAX-u, igra je zadržala onaj prepoznatljivi Dukeov humor neotesane i seksističke seljačine i to nam se sviđa. Što više reći na činjenicu da je prva radnja koju igrač mora obaviti u spomenutom demou – vršenje nužde. Iz prvog lica. Nakon toga slijedi scena u svlačionici momčadi američkog nogometa. Tu se dogovara taktika, a onda Duke izlazi na teren i bori se s ogromnim bossom. Nakon što ga porazi, posljednja radnja koju mora obaviti jest iskoristiti oko mrcine kao loptu i zabiti gol. Urnebes. Nakon toga slijedi level gdje Duke vozi buggy, a vožnja je također navodno odrađena prilično dobro.

 

Prema screenshotovima koje su ljudi napravili fotografirajući ekran, Duke ne izgleda spektakularno, no to je i za očekivanje s obzirom na to da igru pogoni zastarjeli Unreal Engine 2. No vjerujemo da će Gearbox osuvremeniti vizualnu komponentu koliko god će to biti moguće – no ne očekujte čuda. Na kraju krajeva, kada Duke Nukem Forever stigne nakon 14 godina produkcije, najmanje će se pažnje obraćati na grafički aspekt igre.

 

Duke Nukem Forever prvi je puta najavljen davne 28. travnja davne 1997.  Produkcija je započeta na Quake engineu i trebala biti dovršena već 1998. godine.,

Christoph Hartmann (2K)

'Duke Nukem Forever bit će svjedočanstvo ere u kojoj su pucačine bile izvrsne i zabavne.'

Dakako, to se nije dogodilo. Epic je izdao svoj Unreal Engine, a 3D Realms ga je odlučio uzeti i odbaciti Quake II engine iako su ga samo 14 mjeseci prije platili tada u industriji igara nevjerojatnih – pola milijuna dolara. Igra se tako potezala iz godine u godinu po E3 sajmovima i primala hvalospjeve, jer je izgledala naprednije od svih tadašnjih naslova i tako je bilo sve do 2001. nakon čega se za igru sve manje čulo, a prvi teaser nakon šest godina pojavio se tek 2007. Godinu kasnije, nakon što je u igru uloženo već 20 milijuna dolara, iz 3D Realmsa su Take-Two (izdavačku kuću) zatražili još šest milijuna dolara kako bi završili igru. Take-Two je ponudio dva i pol milijuna dolara, što 3D Realms nije prihvatio te je razvoj igre potpuno zaustavljen. Na svu sreću, 2K i Gearbox bili su spremni preuzeti nedovršeni projekt i u nekom razumnom roku ga konačno ponuditi fanovima koji su se u međuvremenu udebljali, diplomirali, dobili klince, oćelavjeli, dobili prve batine od cure ili supruge. Ali od igre će profitirati i oni mlađi koji će se napokon moću uvjeriti u to kako su nekada izgledale igre koje su se, zbog tehnološke inferiornosti, morale oslanjati na humor, šarm i priču.

Iako sve ovo ne djeluje bajno, mi vjerujemo u Đuku. Neki elementi igre mogli bi nakon izlaska djelovati zastarjelo, no uvjereni smo da će Gearbox to uglancati sa stilom.

 

I to je to ljudi, veselite se, okrenite janjca, Đuka je opet živ!

 

Duke Nukem Forever na PAX 2010 - gameplay

 

Duke Nukem Forever - PAX 2010

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije