http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

CENZURA NA POMOLU?

Previše klanja u MGS: Rising

Već smo u nekoliko navrata pisali o najnovijem Metal Gear Solid naslovu koji, kao i svaki MGS – privlači mnogo pažnje. Upravo to pomalo brine autore igre

Metal Gear Solid jedna je od najpoznatijih igraćih franšiza, a Rising je njezin osmi izdanak. Uvijek poznat kao ultimativni stealth naslov, MGS će s Risingom krenuti u sasvim drugom smjeru, kako pričom, tako i gameplayom koji će postati mnogo više okrenut akciji, a manje prikradanju i ubijanju iz sjene.

 

Kao što je najavio i prvi trailer, igra ima sasvim novi sustav rukovanja mačem s kojim je sada moguće ljudske i mehaničke protivnike sasjeći na najmanje moguće djeliće i upravo je to ono što brine ljude u Kojima Productions.

 

'Ono što je šokantno naslovi su poput Grand Theft Auta. Nikada nisam doslovno shvaćao slobodu nekih igara, gdje možeš ići gdje želiš i raditi što želiš', kaže Shigenobu Matsuyama iz Kojime: 'To je bilo vrlo zabavno, no u isto vrijeme me brinulo kako će ljudi reagirati na tu igru. Pomislio sam da su autori na sebe preuzeli ogroman rizik.'

 

'Sada kad radim na Risingu, za koji smo razvili sustav borbe u kojoj možete sasjeći ljudsko biće na način koji želite, uvijek mi je na pameti Grand Theft Auto i taj šok koji sam osjetio kao proizvođač igara kada sam zaigrao tu igru', iskren je Matsuyama, pa će stoga raditi i na tome da obeshrabre igrače u iživljavanju nad protivnicima te želi da 'osjete krivnju budu li uporni u pretjerivanju'.

 

'Ne kažem da će Rising biti igra za djecu. Ne mogu lagati – to će biti igra za odrasle. Također smatram da je bilo potrebno staviti sve one scene u trailer kako bi ljudi znali što ih čeka, no u traileru su doista najekstremniji slučajevima i ni u kojem slučaju ne mislimo ljude poticati na to', zaključuje Matsuyama.

 

A mi smo zbunjeni. Kojima promovira MGS: Rising najbrutalnijim scenama jer znamo da nasilje prodaje proizvod, a onda se brani i govori o nepotrebnosti takvoga nasilja. Bilo kako bilo, mi jedva čekamo da počnemo iskaljivati bijes prolijevajući zatrovanu neprijateljsku krv!

 

Osim što će biti značajno nasilniji, Rising će se od svojih prethodnika u franšizi razlikovati i pričom. Najavljeno je pojednostavljivanje radnje koja je inače smještena između MGS2 i MGS 4, a priča će biti pojednostavljena kako igrači kojima Rising bude prvi susret s MGS-om ne bi ostali zbunjeni zbog nepoznavanja priče prethodnih igara. Zbog toga će biti izostavljeni i neki od najznačajnijih likova iz franšize.

 

Metal Gear Solid: Rising izlazi 2011. godine, i to za PC, PS3 i Xbox 360.

 

MGS: Rising trailer

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije