http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

RAPTURE SELI U NEBO

Bioshock: Infinite

Bioshock: Infinite nova
Datum objave:
02.08.2011 13:00
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Potopljeni rajski grad Rapture bio je mjesto 'zločina' u odličnom prvom i dobrom drugom nastavku igre Bioshock. U novoj igri, kako se čini, stvari su se okrenule naopako
Izgleda da su programeri novog Bioshocka odlučili napraviti neke radikalne promjene po pitanju igrinog okruženja. Umjesto podvodnog utopijskog grada stvorenog za elitu, novi Bioshock seli u lebdeći grad imena Columbia koji bez ikakvih kompromisa odolijeva Zemljinoj gravitaciji. Igrini programeri iz Irrational Gamesa rekli su da Columbia u biti predstavlja američka tehnološka dostignuća (baš kao i program Apollo, kojim su Amerikanci htjeli dokazati svoju dominaciju u smislu razvoja svemirske tehnologije) kojom su htjeli impresionirati čitav svijet. Kako se tu ipak radi o Bioshocku, ništa nije onakvo kakvim se čini. Kada se otkrilo kako grad i nije baš tehničko savršenstvo kakvim su ga prikazivali, već više nalik nekakvom lebdećem svemirskom brodu, došlo je do međunarodnog incidenta. Nedugo potom, Columbia je nestala te sa sobom odnijela dvanaestogodišnju djevojčicu imena Elizabeth.

U tom trenutku na scenu nastupate vi, privatni istraživač po imenu Booker DeWitt. Vas unajmi misteriozni klijent sa zahtjevom da vratite Elizabeth nazad. Olakotna okolnost je ta da taj misteriozni čovjek slučajno zna i gdje je nestala Columbia. Pronalazak nestale djevojke za koju se otkrije da je izrazito lukava, brza i obdarena nadnaravnim moćima, predstavlja lakši dio vašeg zadatka. Kako i na koji način ćete vas dvoje pobjeći s Columbije? E, tu stvari postaju malo kompliciranije.

Prema dosadašnjem opisu Columbije, mogli ste zaključiti kako se tu radi o potpunoj suprotnosti u odnosu na podvodni grad Rapture. Lebdeći grad je potpuno otvorenog tipa, za razliku od podvodnog  koji je uzak i klaustrofobičan; vedriji dojam gameplaya naglašava i pregršt dostupnog svijetla za razliku od tame koja oplahuje zidove Rapturea; okruženi ste čistim zrakom u odnosu na hladnu vodu, a i stanovnici se na prvi pogled čine kao prilično miroljubivi. Pročitavši ovaj pasus, vjerojatno ste i sami shvatili koliko je cijelo okruženje sada bitno drukčije od onog na koje smo dosad navikli. U prilog tome ide i činjenica da nikad nećete biti načisto kome možete, a kome ne možete vjerovati. Likovi koji se na prvi pogled čine zbunjeno i bezopasno odjednom se mogu pretvoriti u manijakalne ubojice koji samo čekaju mali trenutak vaše nepažnje kako bi vam rasporili utrobu.

Još jedan primjer polariteta između prijašnja dva Bioshocka i ovog leži u samoj akciji. U prijašnjima su vam neprijatelji dolazili ili sami ili u grupi od nekoliko, dok ćete se sada trebati pripremiti za neprijatelje koji napadaju u mnogo većim grupama koje mogu brojati i desetak istih. U tim situacijama će vam jako dobro poslužiti tzv. kuka za hvatanje pomoću koje ćete moći pobjeći kad se nađete u nezavidnoj situaciji. To dokazuje da će novi Bioshosck: Infinite imati puno veću slobodu kretanja i istraživanja.

Dosta vremena u igri provest ćete s AI kontroliranom Elizabeth s kojom ćete pokušati na sve moguće načine pobjeći s Columbije. Kako bi vam to uspjelo, za slobodu ćete se morati boriti. I ona i vi imate moć Plasmida za čiju borbenu efikasnost znamo još iz jedinice, a novost je da ćete je moći koristiti u sinergiji. Na primjer, Elizabeth može proizvesti malu kišnu oluju iznad grupe protivnika, dok ćete ih vi potom malo prepržiti strujnim udarom, a sve u svrhu što bržeg završetka borbe.

Premda je Bioshock: Infinite po mnogim elementima potpuno različit od svojih prethodnika, u svojoj srži on je i dalje dio cjeline. Da ne spominjemo samo razlike, navest ćemo i neke elemente koji su im ostali zajednički poput propagandnih postera, animacija, Plasmida i poznate Bioshock atmosfere. Znatiželjni smo da vidimo kako će Irrational Games iskoristiti dodatni prostor i što će napraviti sada kada imaju dimenziju više o kojoj moraju razmišljati. Mi se samo nadamo da će programeri uspjeti vratiti onu staru atmosferu koja je napustila Rapture u Bioshoscku 2.

Igra bi se trebala pojaviti i za konzole i za osobno računalo. Za ovaj naslov morat ćete malo pričekati jer je njegov izlazak najavljen za 2012. godinu.

Bioshock: Infinite gameplay

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije