http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

IZ JAPANA S LJUBAVLJU

Vanquish za zapadnjake

Nakon što je to učinio Keiji Inafune iz Capcoma, razlike u percepciji videoigara u Japanu te na zapadu objasnio je i Atsushi Inaba iz Platinum Gamesa

Početkom tjedna pisali smo o promjeni imidža glavnog protagonista Devil May CryaDantea. Dantea su ošišali i potamnili mu kosu, nabili mu džoint u njušku i dali mu stav frontmena punk rock benda. No to nije bilo sve - na opće zaprepaštenje fanova, razvoj igre prepušten je engleskom razvojnom studiju Ninja Theory. Sve je to Keiji

DmC
Inafune iz Capcoma objasnio zaostatkom japanske industrije videoigara za zapadnom. Kasnije su tu Danteovu transformaciju usporedili s onom koju je  doživio James Bond angažmanom Daniela Craiga


 

U raspravu o različitostima zapada i istoka uključio se i Atsushi Inaba iz Platinum Gamesa, razvojnog tima koji radi na perspektivnom Vanquish FPS-u, o kojemu smo već pisali u prošlotjednim reportažama s Tokyo Game Showa.

 

Inaba se osvrnuo na ono što on naziva 'negativnim trendom u Japanu': Japanski gejmeri nikada nisu osjećali potrebu kupovati i igrati zapadnjačke igre, dok s druge strane, zapadnjaci igraju mnogo japanskih igara. Zapadnjački gejmeri i 'developeri' već dugo vremena imaju mnogo širi i kompletniji pogled na gejming, dok su, recimo, pucačine vrlo malo igrane u Japanu.

 

Keiji Inafune
'Japan je, što se tiče izrade igara, najmanje pet godina iza zapada.' 
Inaba je objasnio i da je japanska riječ yoge, koja u slobodnom prijevodu znači 'strana igra', u toj zemlji postala sinonim za pucačine: 'Yoge u isto vrijeme znači 'komplicirano' i 'složeno', iz čega proizlazi da Japanci smatraju strane igre, tj. pucačine previše kompliciranima. Iskreno, jako malo ljudi u Japanu zna za Gears of War, Mass Effect ili Call of Duty.'

 

Zbog toga Plantium Studios razvija Vanquish prema zapadnjačkim standardima i zahtjevima, iako ne namjerava zaboraviti ni na japansko tržište. Vanquish je u razvoju za PS3 i Xbox 360, a najavljen je za 22. listopada ove godine

 

Vanquish

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije