http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ŽIVOT BEZ BUNGIEJA

Budućnost serijala Halo

Kakva budućnost čeka Halo nakon Reacha? Odgovor su ponudili ljudi iz Microsofta...

Fantastični Halo: Reach bio je ujedno svojevrsni oproštaj Bungieja od franšize koja je postala jedan od najvažnijih FPS serijala, a njegov uspjeh utoliko je veći jer je uspio stvoriti iznimno FPS iskustvo na konzoli.

 

Halo će sada pasti u ruke Microsoftovom razvojnom timu pod imenom 343 Industries, i sve to ne bi bilo nimalo sporno da ne znamo za Microsoftove planove. Jedna igra Halo svake tri godine – to nije dovoljno često, bio je jasan Phil Spencer iz Microsofta.

 

Spencer kao uzor navodi Activision i Call of Duty koji dobivaju novu igru praktički svake godine, uz visoku razinu kvalitete: Svaka čast Activisionu jer su odradili dobar posao producirajući dobre igre koje izdaju svake godine i mislim da ih igrači podržavaju u tome. Mislim da iz njihovog primjera možemo štošta naučiti jer su uz kvantitetu zadržali i kvalitetu, što je iznimno bitno.

 

Sve je to lijepo i krasno, no nismo sigurni želimo li izvrsnom serijalu Halo pozadinu poput Activisiona, koji svoje igre voli maćehinskom ljubavlju. Istina je da Call of Duty izlazi svake godine, no sjetimo se – singleplayer kampanja u Modern Warfareu 2 trajala je pet sati, dok se u isto vrijeme igra prodavala po vrlo visokoj cijeni. Da, da, znamo, najvažniji aspekt serijala CoD je multiplayer, no ipak.

 

Na kraju krajeva, igre se rade s većim vremenskim razmacima da bi se svakim novim nastavkom moglo ponuditi nešto inovativno i svježe. Da skratimo, nimalo nam se ne sviđa smjer u koji je Microsoft odlučio gurnuti Halo.  

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije