http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Sucker Punch ošamario Microsoft

Xbox360 preslab za novi InFamous

Cole
Taman kad ste pomislili da se ratovi među konzolama stišavaju, Sucker Punch je počeo potpirivati vatru

U nedavno objavljenom intervjuu s developerom jedne od najboljih PS3 ekskluziva, poletjele su neke dosta teške riječi prema konkurenciji. Naime, Sucker Punchov game designer Darren Bridges rekao je da Playstationov procesor Cell bez problema vrti Infamous. 'Za InFamous 1 Cell je koristio 20 do 25 posto snage, dok će drugi nastavak InFamousa zbog svoje kompleksnosti koristiti otprilike 50 do 60 posto.'

 

Kako stvari stoje, autori igre zaprepašteni su opcijama koje im Sonyev hardver nudi napominjući da će nove PS3 generacije igara biti bolje nego na svim ostalim konzolama. Također, pretpostavka da InFamous neće raditi na drugim platformama temeljena prije svega na sirovoj snazi procesora. Prema procjenama dizajnerskog tima iza novog Sonyevog megahita, Xbox360 jednostavno nije dovoljno jak da potjera igru kompleksnu kao novi InFamous.

 

InFamous 2 još je u fazi razvoja te će se, čini se, moći jako dobro adaptirati hardwareu za koji je rađen. Raditi na višeplatformskom softwareu dosta je komplicirana stvar, s obzirom na to da je jako važno paziti na ograničenja svake konzole na kojoj igra izlazi. Zahvaljujući ovome, ekipa iz Sucker Puncha zadovoljna je time što novi InFamous rade samo za PS3. Na pitanje bi li njihov naslov radio na Xboxu 360 da nekim čudom to uspije i Unchartedu 2 samo su spomenuli da bi to moglo biti izvedivo. Međutim, kako svi znaju da se development za Xbox360 i Playstation 3 poprilično razlikuje zbog drukčijih SDK-ova, vjerujemo da Sucker Punchov argument u konačnici stoji. Opcije i trikovi koje Playstation 3 može izvesti dosta su različiti od Xboxovih uzmemo li u obzir da je naslov od samog starta bio specifično specijaliziran za PS3.

 

Ako nas pitate, razlog zbog kojeg InFamous 2 ne bi mogao raditi na Xboxu360 leži u samoj arhitekturi igrinog koda. Općenito je poznato da Playstation 3 za obradu grafike koristi i GPU i CPU. Zbog ovoga eventualni argumenti o korištenju nekog niskog postotka procesorske snage drže vodu budući da dio posla otpada na grafički procesor. U konačnici, pretpostavka o inferiornosti Xboxa 360, ako nas pitate, reklamiranje je Playstationa 3, s obzirom na to da svaka šuša zna kako se InFamous znao malo poštucnuti u nekim grafički intenzivnim dijelovima igre (govorimo o padu sa 60 na oko 30 fpsa).

 

Na kraju krajeva, lako je navijati samo za jedan tim kad ste uz njega vezani multimilijunskim eskluzivnim ugovorom.

 

 

MAŠALA ELEKTRIKE!!!

 

 

 

 

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije