http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

RPG ZA SLADOKUSCE

Stiže Dragon Age 2, RPG godine

Datum objave:
16.11.2010 10:19
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Premda ne savršen, originalni Dragon Age je prema svim kriterijima bila vrhunski napravljena igra, stoga nimalo ne čudi odluka o izradi njenog nastavka koji nas očekuje početkom iduće godine
Programeri iz BioWarea svojim su naslovom Dragon Age 2009. godine potvrdili status jednih od najboljih proizvođača RPG žanra. Ukupno gledajući, Dragon Age je svojom kvalitetom oduševio kako kritiku, tako i igrače, a jedina mana mu je bila to što se pojavio u slično vrijeme kao i Mass Effect 2, igra koju je radila ista programerska ekipa. BioWare će nastavkom pokušati ispraviti neke nedostatke prethodnika te probati nadmašiti visoka očekivanja Eletronic Artsa, koji tvrdi da je BioWare njegova najuspješnija filijala u povijesti.

Osluškujući puls igrača i raznih gaming foruma, programeri su se odlučili fokusirati na tri glavna elementa - vizualnu prezentaciju, borbenu mehaniku i priču. Što se vizuala i grafike tiče, ona je bila sasvim zadovoljavajuća (posebno kada govorimo o PC-ju), ali ne toliko dobra ako je usporedimo s Mass Effectom 2. Također su došli do zaključka da je grafički stil bio malčice previše generičan, tako da bi kombinacija boljeg enginea i dizajna pridonijela da nova igra izgleda puno bolje od prethodnice.

Što se borbene mehanike tiče, Dragon Age je gajio više taktičko/strategijski pristup spram jednostavnog hack'n'slasha. Navodno su se neki igrači bunili zbog toga što se u igri može planirati napad, što im očito nije odgovaralo jer su zbog prethodnog mapiranja serije poteza imali nekoliko minuta viška za obavljanje velike i male nužde ili za pripremu pohane šnicle s pomfritom. Taj efekt je posebno bio izražen na PC-ju (za razliku od konzoli) zbog njegovih naprednih taktičkih mogućnosti. To bi se navodno trebalo ispraviti - i dalje će postojati taktički element pomoću kojeg ćete moći planirati poteze, ali ćete moći i, ako to želite, uletjeti u borbu klasičnim hach'n'slash stilom. Možda je to najbolje opisao David Silverman iz BioWarea riječima: Željeli smo vam omogućiti da i dalje razmišljate kao general, ali i da se borite kao Spartanac.

Što se priče tiče, ona je uvijek bila jedna od najjačih aduta programera iz BioWarea, tako da je pomalo čudno čuti da je ta komponenta jedna od tri na kojoj se mora poraditi. Doduše, Dragon Age 2 će imati narativni princip pričanja priče, nešto poput one iz filma The Ususual Suspects. Jednostavno rečeno, to znači da će postojati priča unutar priče. Za BioWare ta nova narativna dinamika ima svoje prednosti - ona će omogućiti autorima da slože puno dužu i fleksibilniju priču koja se u originalnoj igri protezala u periodu od godine do godine i pol. U nastavku bi se taj period trebao protegnuti na gotovo deset godina, tako da ćete vidjeti uspon vašeg lika i što će se u konačnici dogoditi s njim.

Sva poboljšanja koja će se implementirati u ovaj naslov u neposrednoj su vezi s tri navedena glavna elementa. Dijalog između likova je također 'poštiman' na način da ćete moći birati i emocije da biste dodatno naglasili svoje tvrdnje. Sve u svemu, Dragon Age 2 izgleda kao Dragon Age: Origins - samo bolje. Slična situacija je bila i u slučaju Mass Effecta 2, što je bilo sasvim dovoljno da postane ako ne najbolji, onda jedan od najboljih RPG-a te, općenito, igara u 2010. godini. Kako bi Dragon Age 2 trebao izaći u ožujku iduće godine, postoji još mnogo stvari koje će se ispraviti i dodati, tako da smo  optimistični u vezi ovog naslova. Dragon Age 2 će, sigurni smo, ponovo biti jedan od kandidata za RPG godine, stoga ćemo ga definitivno držati na oku. Igra bi se trebala pojaviti za PC, Xbox 360 i PlayStation 3.


Dragon Age 2  - foršpan

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije