http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

RENT-A-PRODAJA

Unajmili glumce da kupuju japanski Kinect

Znate kako je to, prodajete periferiju u zemlji koja organski ne podnosi vaše proizvode, nastojite ispasti faca i onda padnete na nos

Korporativni siteovi uključujući i 2ch nedavno su razotkrili Microsoftovu reklamnu kampanju te pretvorili američkog diva u predmet sprdnje. Čitav fijasko desio se na nedavnoj japanskoj premijeri Kinecta. Microsoft je, čini se, otišao prilično daleko što se reklamiranja svoje kamerice tiče, te je u  Japanu, osim potplaćenih novinara koji su po klasičnoj rutini izjavili da se 'redovi za Kinect protežu Tokija do Hamburga' i da 'svi hoće kupiti Kinect', posegnuo za ekstremnim mjerama.

 


Naime, čak su unajmili čovjeka da se pojavi kao prvi kupac Kinecta te izvede publicity stunt svojom izjavom da je dobro biti prvi i da se isplati čekati 240 sati pred dućanom kako bi se kupio kontroler. Ovo bi sve bilo u redu da se ne radi o čovjeku koji je također 'prvi' u Japanu 'čekao' iPhone. Da stvar bude još smješnija, lik ima svoj site na kojem doslovno nudi svoje usluge 'izazivanja javnog vala'.

 

www.sankakucomplex.com

Ogromni redovi uoči japanske premijere Kinecta



Načelno nije potvrđen broj ljudi koje je Microsoft unajmio da stoje pred dućanima, no neslužbene fotografije koje prikazuju kompletni nedostatak čuvenih redova govori da se i po tom pitanju radi o najobičnijem lažiranju. Općenito je, naime, jasno da Microsoftu u Japanu baš i ne ide, pa do neke mjere razumijemo ekstremne mjere. No budimo realni, zar zaista misle da su ljudi TOLIKO glupi da nasjednu na isti štos dvaput zaredom?

 

I još jednom, ovog puta za ekipu...

 

 

Sve o temi:

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije