http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

OČAJNIČKI POKUŠAJI

Kinect se ne prestaje blamirati u Japanu

Microsoft ne odustaje od guranja Kinecta u Japanu, ovog puta uz pomoć tamošnjih celebrityja

Taman kada ste pomislili da Microsoft konačno shvaća da se njegova konzola baš i ne prodaje u Japanu i da se u principu više isplati koncentrirati na europsko i američko tržište, stigla je nova bizarna vijest o propalom pokušaju promocije kamerice Xbox360 u Zemlji Izlazećeg Sunca. Naime, posljednji velik promašaj u Microsoftovom opusu što se japanskih reklama tiče je angažman  japanskih AV idola da promoviraju uređaj i privuku više kupaca. Asami Imai i Yumi Hara zvijezde su japanskog Idolmastera i imaju stotine tisuća zajapurenih obožavatelja.

 

Problem je, naime, nastao u trenu kada je Microsoft odlučio 'slučajno' naginjanje prema kameri iskoristiti za podizanje prodaje uređaja koji, evidentno, Japanci ne mogu smisliti. Uglavnom žive u toliko malim stanovima da je to smiješno. Također, količina figurica i ostalih tričarija u sobi jednostavno bi ih spriječila da mašu jednom rukom, a kamoli da mlataraju kao ludi na dva metra udaljenosti od plazma ekrana (koji opet, pogodili ste, nemaju). Za one malo manje informirane, seiyuu, odnosno glasovna gluma u Japanu je skroz velika stvar. Naime, glumci koji posuđuju glasove za anime vrlo često postižu nacionalnu i internacionalnu slavu. Odluka da se lokalna ekipa angažira da prpošno skakuće pred Kinectom je donekle razumljiva (ako gledate sve iz poprilično očajničke perspektive). Rezultati su, doduše, dosta slabi.

 

Ako vas baš toliko zanimaju brojevi, recimo samo da je u Japanu do danas prodano oko 30.000 primjeraka Kinecta. Također recimo da je prodaja igara relativno loša. Tome, prije svega, svjedoči japanski top 50, u kojem se ne nalazi nijedna igra za Kinect. Iskreno, nadamo se da Microsoft uči iz svega toga. Pokušati dominirati tržištem je jasan cilj, no problem je u tome što ponekad zaista treba znati kada prestati s blamiranjem. Dovoljni su nam bili lažni redovi za vrijeme Kinectovog izlaska u Japanu...

 

 

Za afričku promociju Kinecta angažiran je nitko drugi nego Manbungo!

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije